trečiadienis, sausio 06, 2010

Žvilgsnis per petį arba mano 2009-ieji iš arčiau

Statistika:
- Parašytas ir apsigintas bakalaurinis -> gautas diplomas;
- Perskaityta "n" vadovėlių;
- Perskaityta 18 knygų;
- Parašytas pirmas "rimtas" kūrinys;
- Kelionė į Lenkiją;
- Pusmetis kankinimosi magistrantūroj;
- Pirmas nerimtai rimtas bučkis.

Analizė:
Pasiekimai. Per ilgas kančias ir nemigo naktis (išties nemigo, nes buvo naktų, kai bluostą sudėdavau vos vienai valandai ir tik tam, kad akys pailsėtų) pribaigiau altruistinius mokslus. Kodėl altruistinius? Negi jums atrodo, kad aplinkosauga - egoistinis mokslas? Anyway. Parašiau pirmą didelės apimties kūrinį, kuriam dabar tik reikia atrasti laiko ir suredaguoti, pataisyti, kai ką pakeisti... Manau jau atrasiu:) Kol kas Nauji metai prasidėjo gerai, tad, tikiu, pavyks ir šis planas. Pradėjau rašyti antrąjį. Daug skaičiau, norėdama atrasti savitą braižą, stilių, ieškojau, nagrinėjau. Ar pavyko nežinau:)

Emocijos. Visko tiek daug įvyko, kad būtų sunku aprašyti. Unreal New Years party, kelionė į Lenkiją (ne, ne į krepšinio čempionatą, o gaila... pas gimines) ir bandymas nemokant lenkų kalbos (iš viso aš nesu gabi kalboms) susikalbėti su lenkais. Ogi man pavyko! Sakinį suregzdavau iš vokiečių, rusų ir lenkų kalbų mišinio, bet jie suprato. O aš kol kas laikau tai smagiu nuotykiu ir šiokia tokia patirtimi:) O taip, dar buvo pokalbis dėl darbo vokiškai. Po jo tik dar kartą įsitikinau, kad nesu sutverta toms kalboms, arba per kelis metus man viskas išgaravo:) bet ir mokykloj nesisekė:/
Dar į šią skiltį pridėčiau begalinį džiaugsmą, spaudžiant ranką diedukams PB ir RG, kai atsiėmiau diplomą.

Reziume:
Praėję metai buvo didžiausių iki šiol mano padarytų klaidų metai, reikšmingų apsisprendimų, naujų atradimų, savęs išbandymų, vertybių ir mane supančių žmonių perkainojimo metai. Ir nesigailiu dėl nieko. Absoliučiai:]

6 komentarai:

  1. Kiek visko daug, per tokį trumpą laiką.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oj, čia nedaug dar... tiesiog tam tikrą dalį pasilikau sau:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. O man atrodo pakankamai daug. Jau vien tas, kad baigei bakalaurą ir pradėjai magistrą. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Na, gal daug, gal... think :]
    Magistras... hm, pradėjau ir per pusę metų sugebėjau baigti :]

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nemoku daryti to, kas man nemiela ir juo labiau nepatinka. + prisidėjo įvairios papildomos priežastys, krizė ir pan :]
    P.S. čia dėl to rinkausi batutą:D Nenukritau, su izoliacija virvę suklijavau:]

    AtsakytiPanaikinti