sekmadienis, rugpjūčio 01, 2010

Bus trečias kartas?

Mano mylimiausia futbolo komanda laimėjo Pasaulio čempionatą. Jais tikėjau nuo pat pradžių.
Mano mylima Lietuvos jaunių krepšinio rinktinė tapo Europos senojo žemyno. čempione Jais lygiai taip pat nė trupučiu nesuabejojau ir nepalioviau tikėti.
Ar bus trečias kartas? Ar mano mylima Lietuvos vyrų krepšinio rinktinė laimės Pasaulio čempionatą? Tik nelygu, kaip stipriai aš ją palaikau ir kaip stipriai tais vyrais tikiu, lyginant su pirmosiomis dvejomis komandomis.

Vakar stebėjau dvejas rungtynes - jaunių ir vyrų pasirengimo. Jauniai patiko labiau ir paliko gilesnį įspūdį. Jie gyvi, jų kraujas verda, jie energingi. Vyrai man prilygo lepšiams - tingūs, vangūs, lėtapėdžiai. Gaila. 
Dabartinė jaunių rinktinė prieš porą metų tapo čempionais jaunučių tarpe. Dabar jaunių. Jei ta pati komanda pasiliktų vyrų rinktinėje - šansų daug. O dabartinė rinktinė? Tikėsiu, kad atsarginis bilietas mums buvo skirtas ne veltui.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą